تولید محتوا گرافیکی چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

با اشاعه روزافزون کسب و کارهای اینترنتی صاحبان مشاغل برای دیده شدن احتیاج به تبلیغات گسترده تر و جذاب دارند . از آنجایی که آمارها اثر میدهد عکس ها گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطبان ثبت می‌گردد و مخاطبان بیشتری را جذب میکند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات به بازار قصد خویش خواهد بود. در این مقاله شما را با نحوه ی فرآوری محتوای گرافیکی آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوا گرافیکی برای شبکه های اجتماعی چیست؟


تولید محتوای گرافیکی - گرافیک چیست؟
گرافیک چیست؟
گرافیک را می‌توان از چند منظر بررسی کرد اما از عقیده لغوی به معنای ترسیم و نوشتن می­باشد. هرچیزی همانند تصویر، نقاشی، رنگ­های مختلف که بر روی بوم، دیوار،.. ایجاد می­گردد را طراحی گرافیگی می ­نامند.

تولید محتوا
تولید محتوای گرافیکی - تولید محتوای متنی

در این روزها عبارت فرآوری درونمایه را شاید بسیار شنیده باشید، محتوا می‌تواند هرچیزی مانند بلیت کنسرت، فیش رستوران، تصویرهای کشیده شده بر روی بزرگراه‌ها و … را شامل می‌شود.

اما چیزی که در وب مهم است، فرآوری محتوا بصورت بی همتا برای همان وب‌­سایت است. اگر محتوا متناسب با مخاطبان برپایی نگردد مطمئنا نمی‌توانید به اهداف کسب و کارتان دست پیدا کنید.

تولید درونمایه باید بصورت کاملا انحصاری برای آن سوداگری تهیه و تولید گردد و هیچ نوع کپی برداری از سایت­های دیگر نباشد. از این طریق می­توانید مخاطبان سایت خود را خوشنود نگهداری و همچنین از موتورهای جستجو امتیاز مثبت اخذ کنید.

تولید محتوا دربرگیرنده فرآوری محتوا ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوا متنی در وب میباشد.هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای فرآوری آن باید یک راهبرد گردآوری شود. حتما از کارآزمودگان تولید درونمایه برای کسب و کارتان کاربرد کنید.

پیشنهاد وب رمز: تقویم محتوایی؛ برپایی تقویم فرآوری محتوا در ۳ گام و راهکارهای کامیابی آن

تولید محتوای گرافیکی
تولید محتوای گرافیکی - محتوای گرافیکی تولید کنید

امروزه افراد علاقه بسیاری به جذب تند مخاطب دارند و بدین هدف از گرافیک برای انتقال محتوا کاربرد می‌کنند. محتوای گرافیکی مخاطبان بسیاری را جذب یک سایت می‌کند. فرآوری محتوای گرافیکی دارای اصول گرافیکی است که باید توسط کارشناس گرافیک فرآوری شود تا بازدهی لازم را داشته باشد.محتوای گرافیکی اگر جذاب باشد می‌تواند نرخ اشتراک گذاری فوقانی را در شبکه­‌های اجتماعی داشته باشد. باید این جستار را در عقیده گرفت که اگر محتوای گرافیکی را در کناره محتوای متنی استفاده کنیم، استعمال زیاد زیادی خواهد داشت.

 

انواع محتوای گرافیکی در وب
عکس نوشته
اینفوگرافیک
اسلاید
اسکرین­شات
موشن­گرافیک
طراحی استیکر
کاربرد تولید محتوای گرافیکی
جذب تعداد زیادی از مخاطبان
اشتراک گذاری در شبکه­‌های اجتماعی
تبدیل مخاطب به مشتری ( افزایش نرخ تبدیل )
رتبه اخذ در موتورهای جستجو
سهولت ارائه اطلاعت
خسته نشدن مخاطبین
ارائه مطالب بسیار در کمتر از چند دقیقه





:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: